14 stycznia 2017

OSADNICY NARODZINY IMPERIUM ATLANTYDZI SPIS KART

Gra Osadnicy Narodziny Imperium spodobała mi się od pierwszego wejrzenia. Te miłe dla oka grafiki, które są kolorowe i urocze, umiejętnie wprowadzają nas w klimat.

Do podstawowej wersji gry dokupiłam dodatki: "Atlantydzi" i "Aztekowie". Są to dwie nowe nacje, którymi możemy budować nasze imperium. 

Jak to przy grach karcianych i dodatkach do nich bywa, występuje odwieczny problem porządkowania i rozdzielenia kart zarówno tych z wersji podstawowej jak i z dodatków. 
W niektórych grach karty mają pewne oznaczenia, które pozwalają odróżnić te z wersji podstawowej od tych z dodatków. Np karty z dodatku do gry "Pandemia na krawędzi" mają specjalny znaczek w prawym dolnym rogu, dzięki czemu jesteśmy w stanie odróżnić karty z dodatku.

W rozszerzeniu "Osadnicy Narodziny Imperium Atlantydzi" występuje na większości kart niebieski znaczek technologi, który ułatwia selekcję, ale nie na wszystkich kartach tego typu symbol występuje, dlatego pozwoliłam sobie na zrobienie spisu kart.
Liczę, że przysłużę się nie tylko sobie, ale również każdemu, kto będzie chciał szybko, bez problemu i czytania numerków, uporządkować karty po skończonej rozgrywce do odpowiednich pudełek. 

Spis kart z rozszerzenia gry:

40 kart Atlantydów:

* ATL001 KRĄG MĘDRCÓW
* ATL002 KRĄG MĘDRCÓW
* ATL003 ATLANTYDZKA AKADEMIA
* ATL004 ATLANTYDZKA AKADEMIA
* ATL005 ATLANTYDZKA AKADEMIA
* ATL006 OKULUS 
* ATL007 OKULUS
* ATL008 MOST, ŻE HEJ!
* ATL009 MOST, ŻE HEJ!
* ATL010 LATARNIA
* ATL011 PORT PRZEŁADUNKOWY
* ATL012 PORT PRZEŁADUNKOWY
* ATL013 KARTA INŻYNIERÓW
* ATL014 KARTA INŻYNIERÓW
* ATL015 FABRYKA WIELKOBRODEGO
* ATL016 FABRYKA WIELKOBRODEGO
* ATL017 FABRYKA WIELKOBRODEGO
* ATL018 FAKTORIA
* ATL019 FAKTORIA
* ATL020 FAKTORIA
* ATL021 MINISTERSTWO OBRONY
* ATL022 SZMARAGDOWA PRZYSTAŃ
* ATL023 KARTA ARCHITEKTÓW
* ATL024 SZKLANY GIGANT
* ATL025 TRÓJZĘBNA GWARDIA
* ATL026 MECHANICZNI ROBOTNICY
* ATL027 ŻELAŹNI PROROCY
* ATL028 ŻELAŹNI PROROCY
* ATL029 DZIEWICZA WYROCZNIA
* ATL030 STARY KRONIKARZ
* ATL031 MAGAZYN ARTEFAKTÓW
* ATL032 MAGAZYN ARTEFAKTÓW
* ATL033 MAGAZYN ARTEFAKTÓW
* ATL034 SZALONY EDWARD
* ATL035 SZALONY EDWARD
* ATL036 OBSERWATORIUM
* ATL037 OBSERWATORIUM
* ATL038 PRZEMYTNICY
* ATL039 AMBASADA ATLANTYDÓW
* ATL040 ARKA TECHNOLOGII


10 kart Barbarzyńców:

* BAR041 MAJSTERKOWICZE 
* BAR042 MASZYNA LATAJĄCA TRAKA 
* BAR043 MASZYNA LATAJĄCA TRAKA
* BAR044 HANDLARZ WIHAJSTRAMI
* BAR045 HANDLARZ WIHAJSTRAMI
* BAR046 JEDEN KOŃ MECHANICZNY
* BAR047 NISZCZYCIELE MASZYN
* BAR048 ZACZAROWANA PUSZCZA
* BAR049 ZACZAROWANA PUSZCZA
* BAR050 ZACZAROWANA PUSZCZA


10 kart Egipcjan:

* EGI041 ASTOLOGOWIE
* EGI042 ASTOLOGOWIE
* EGI043 USZY FARAONA
* EGI044 RYDWAN RA
* EGI045 ŻEGLARZE PIASKU
* EGI046 ŻEGLARZE PIASKU
* EGI047 SŁUP ŚWIATŁA
* EGI048 MISTYCZNE PIRAMIDY
* EGI049 MISTYCZNE PIRAMIDY
* EGI050 MISTYCZNE PIRAMIDY


10 kart Japończyków:

* JAP041 ARTYŚCI FENG SHUI
* JAP042 DUCHOWE OSTRZA
* JAP043 TURBODESTYLARNIA
* JAP044 TURBODESTYLARNIA
* JAP045 WYNALAZKI PANA CHI
* JAP046 WYNALAZKI PANA CHI
* JAP047 ZBIERACZ RYŻU
* JAP048 NOWOCZESNA FARMA
* JAP049 NOWOCZESNA FARMA
* JAP050 NOWOCZESNA FARMA


10 kart Rzymian:

* RZY041 MACHINA OBRONNA
* RZY042 REMUS 2000
* RZY043 RZYMSKA AKADEMIA
* RZY044 RZYMSKA AKADEMIA
* RZY045 NOWY AKWEDUKT
* RZY046 NOWOCZESNY KAMIENIOŁOM
* RZY047 NOWOCZESNY KAMIENIOŁOM
* RZY048 ODLEGŁA KOLONIA HANDLOWA
* RZY049 ODLEGŁA KOLONIA HANDLOWA
* RZY050 ODLEGŁA KOLONIA HANDLOWA


28 kart Zwykłych:

* ZWY098 WARSZTAT CUDÓW
* ZWY099 LAS CUDÓW
* ZWY100 WAZA OBFITOŚCI
* ZWY101 NAWIEDZONA JASKINIA
* ZWY102 SEKRETNE STOWARZYSZENIE
* ZWY103 ATLANTYDZKIE RUINY
* ZWY104 ATLANTYDZKIE RUINY
* ZWY105 ATLANTYDZKIE RUINY
* ZWY106 ROZLEWNIA CYDRU
* ZWY107 ZMECHANIZOWANY KAMIENIOŁOM
* ZWY108 ZMECHANIZOWANA FARMA
* ZWY109 FARMA I INNE RÓŻNOŚCI
* ZWY110 ZMECHANIZOWANA KOPALNIA
* ZWY111 CZŁOWIEK ZE SCYZORYKIEM
* ZWY112 SWOBODNI JEŹDŹCY 
* ZWY113 PIEKARNIA JANKA
* ZWY114 NOWA KATEDRA
* ZWY115 WIEŻA WŚRÓD DRZEW
* ZWY116 DOM OSOBLIWOŚCI
* ZWY117 FORTECA BUDOWNICZYCH
* ZWY118 TAŚMOCIĄG
* ZWY119 KOMPRESOR
* ZWY120 SAMOTNIA MĘDRCA
* ZWY121 LATAJĄCE USTROJSTWO LEONARDA
* ZWY122 MECHANICZNY PAROBEK
* ZWY123 SORTOWNIA
* ZWY124 AUTOMATYCZNY TARTAK
* ZWY125 TRZĘSIENIE ZIEMI


Oraz 2 karty do gry solo: karta Ataku i karta Frakcji dla wirtualnego gracza.

Czyż ta gra i te nazwy nie są fantastyczne? 

A już wkrótce recenzja wraz z unboxing dodatków "Atlantydzi" i "Aztekowie".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz