Gra Osadnicy
Narodziny Imperium spodobała mi się od pierwszego wejrzenia. Miłe dla oka
grafiki, które są kolorowe i urocze, umiejętnie wprowadzają nas w klimat.
Do podstawowej
wersji gry dokupiłam dodatki: "Atlantydzi" i "Aztekowie".
Są to dwie nowe nacje, którymi możemy budować nasze imperium.
Oprócz tego do tej pory ukazały się jeszcze dwa rozszerzenia do gry: "Każdy potrzebuje przyjaciela" i "Trzej przyjaciele z boiska".
Po zakończonej rozgrywce z dodatkiem, mam zwyczaj porządkowania
i rozdzielania kart z wersji podstawowej i rozszerzonej.
W niektórych dodatkach do gier karcianych mamy oznaczenia na kartach, które pozwalają nam odróżnić te z wersji podstawowej
od tych z rozszerzonej. Np. karty z dodatku "Pandemia na krawędzi"
mają specjalny żółty znaczek w prawym dolnym rogu, dzięki czemu jesteśmy w stanie je odróżnić.
W rozszerzeniu
"Osadnicy Narodziny Imperium Atlantydzi" występuje na niektórych kartach niebieski znaczek technologi, który ułatwia selekcję.
Zarówno w wersji podstawowej jak i w dodatkach karty mają swój specjalny numer, którego poprzedzają trzy pierwsze litery jej nazwy, w zależności od rodzaju. Np. BAR (Barbarzyńcy + numer karty), JAP (Japończycy + numer).
Spis kart z
rozszerzenia gry:
40 kart Atlantydów:
* ATL001 KRĄG
MĘDRCÓW
* ATL002 KRĄG
MĘDRCÓW
* ATL003
ATLANTYDZKA AKADEMIA
*
ATL004 ATLANTYDZKA AKADEMIA
* ATL005 ATLANTYDZKA
AKADEMIA
* ATL006
OKULUS
* ATL007
OKULUS
* ATL008 MOST, ŻE HEJ!
* ATL009 MOST, ŻE HEJ!
* ATL010
LATARNIA
* ATL011 PORT
PRZEŁADUNKOWY
* ATL012 PORT
PRZEŁADUNKOWY
* ATL013 KARTA
INŻYNIERÓW
* ATL014 KARTA
INŻYNIERÓW
* ATL015
FABRYKA WIELKOBRODEGO
* ATL016 FABRYKA
WIELKOBRODEGO
* ATL017 FABRYKA
WIELKOBRODEGO
* ATL018
FAKTORIA
* ATL019 FAKTORIA
* ATL020 FAKTORIA
* ATL021
MINISTERSTWO OBRONY
* ATL022
SZMARAGDOWA PRZYSTAŃ
* ATL023 KARTA
ARCHITEKTÓW
* ATL024
SZKLANY GIGANT
* ATL025
TRÓJZĘBNA GWARDIA
* ATL026
MECHANICZNI ROBOTNICY
* ATL027
ŻELAŹNI PROROCY
* ATL028 ŻELAŹNI
PROROCY
* ATL029
DZIEWICZA WYROCZNIA
* ATL030 STARY
KRONIKARZ
* ATL031
MAGAZYN ARTEFAKTÓW
* ATL032 MAGAZYN
ARTEFAKTÓW
* ATL033 MAGAZYN
ARTEFAKTÓW
* ATL034
SZALONY EDWARD
* ATL035 SZALONY
EDWARD
* ATL036
OBSERWATORIUM
* ATL037 OBSERWATORIUM
* ATL038
PRZEMYTNICY
* ATL039
AMBASADA ATLANTYDÓW
* ATL040 ARKA
TECHNOLOGII
10 kart Barbarzyńców:
* BAR041 MAJSTERKOWICZE
* BAR042 MASZYNA LATAJĄCA TRAKA
* BAR043 MASZYNA LATAJĄCA TRAKA
* BAR044 HANDLARZ WIHAJSTRAMI
* BAR045 HANDLARZ WIHAJSTRAMI
* BAR046 JEDEN KOŃ MECHANICZNY
* BAR047 NISZCZYCIELE MASZYN
* BAR048 ZACZAROWANA PUSZCZA
* BAR049 ZACZAROWANA PUSZCZA
* BAR050 ZACZAROWANA PUSZCZA
10 kart
Egipcjan:
* EGI041 ASTOLOGOWIE
* EGI041 ASTOLOGOWIE
* EGI042 ASTOLOGOWIE
* EGI043 USZY FARAONA
* EGI044 RYDWAN RA
* EGI045 ŻEGLARZE PIASKU
* EGI046 ŻEGLARZE PIASKU
* EGI047 SŁUP ŚWIATŁA
* EGI044 RYDWAN RA
* EGI045 ŻEGLARZE PIASKU
* EGI046 ŻEGLARZE PIASKU
* EGI047 SŁUP ŚWIATŁA
* EGI048 MISTYCZNE PIRAMIDY
* EGI049 MISTYCZNE PIRAMIDY
* EGI049 MISTYCZNE PIRAMIDY
* EGI050 MISTYCZNE PIRAMIDY
10
kart Japończyków:
* JAP041 ARTYŚCI FENG SHUI
* JAP042 DUCHOWE OSTRZA
* JAP043 TURBODESTYLARNIA
* JAP044 TURBODESTYLARNIA
* JAP045 WYNALAZKI PANA CHI
* JAP046 WYNALAZKI PANA CHI
* JAP047 ZBIERACZ RYŻU
* JAP048 NOWOCZESNA FARMA
* JAP049 NOWOCZESNA FARMA
* JAP050 NOWOCZESNA FARMA
10 kart
Rzymian:
* RZY041 MACHINA OBRONNA
* RZY042 REMUS 2000
* RZY043 RZYMSKA AKADEMIA
* RZY044 RZYMSKA AKADEMIA
* RZY045 NOWY AKWEDUKT
* RZY046 NOWOCZESNY KAMIENIOŁOM
* RZY047 NOWOCZESNY KAMIENIOŁOM
* RZY048 ODLEGŁA KOLONIA HANDLOWA
* RZY049 ODLEGŁA KOLONIA HANDLOWA
* RZY050 ODLEGŁA KOLONIA HANDLOWA
28 kart
Zwykłych:
* ZWY098 WARSZTAT CUDÓW
* ZWY099 LAS CUDÓW
* ZWY100 WAZA OBFITOŚCI
* ZWY101 NAWIEDZONA JASKINIA
* ZWY102 SEKRETNE STOWARZYSZENIE
* ZWY103 ATLANTYDZKIE RUINY
* ZWY104 ATLANTYDZKIE RUINY
* ZWY105 ATLANTYDZKIE RUINY
* ZWY106 ROZLEWNIA CYDRU
* ZWY106 ROZLEWNIA CYDRU
* ZWY107 ZMECHANIZOWANY KAMIENIOŁOM
* ZWY108 ZMECHANIZOWANA FARMA
* ZWY109 FARMA I INNE RÓŻNOŚCI
* ZWY110 ZMECHANIZOWANA KOPALNIA
* ZWY108 ZMECHANIZOWANA FARMA
* ZWY109 FARMA I INNE RÓŻNOŚCI
* ZWY110 ZMECHANIZOWANA KOPALNIA
* ZWY111 CZŁOWIEK ZE SCYZORYKIEM
* ZWY112 SWOBODNI JEŹDŹCY
* ZWY113 PIEKARNIA JANKA
* ZWY114 NOWA KATEDRA
* ZWY115 WIEŻA WŚRÓD DRZEW
* ZWY116 DOM OSOBLIWOŚCI
* ZWY117 FORTECA BUDOWNICZYCH
* ZWY118 TAŚMOCIĄG
* ZWY119 KOMPRESOR
* ZWY116 DOM OSOBLIWOŚCI
* ZWY117 FORTECA BUDOWNICZYCH
* ZWY118 TAŚMOCIĄG
* ZWY119 KOMPRESOR
* ZWY120 SAMOTNIA MĘDRCA
* ZWY121 LATAJĄCE USTROJSTWO LEONARDA
* ZWY122 MECHANICZNY PAROBEK
* ZWY123 SORTOWNIA
* ZWY124 AUTOMATYCZNY TARTAK
* ZWY125 TRZĘSIENIE ZIEMI
Oraz 2 karty do gry solo: karta Ataku i karta Frakcji dla wirtualnego gracza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz